Gratis levering ved kjøp over 500 kr.

Levering 3-6 hverdager

5 stjerner i kundetilfredshet

Sikker betaling

LEVERING OG FRAKT

Levering 3-6 hverdager. Hvis det oppstår forsinkelser hos Posten, vil dette forsinke leveransen i forhold til den ønskede leveringsdato. Posten kvalitetsmål rundt leveringssikkerhet er minimum 97% for brevpakker og minimum 99% for pakkepost. Vær oppmerksom på at disse prosentsatsene er gjennomsnittlige og kan dekke over store lokale og midlertidige variasjoner. Støttestrømpen.no kan ikke holdes ansvarlig for forsinkelser hos Posten. I tilfelle stor forsinkelse (flere dager) eller direkte uteblitte leveranser, leverer selvsagt Støttestrømpen.no en ny leveranse gratis.

 

Frakt og ekspedisjon pris kr. 59,- (gratis frakt ved kjøp av min. 500 kr.) Levering direkte fra lager 

 

GARANTI

Støttestrømpen.no har 2 års garanti i henhold til kjøpsloven som gjelder omfattende mangler som oppdages under normal bruk. Garantien dekker ikke feil, skader eller slitasje, direkte eller indirekte oppstått som følge av feil håndtering, dårlig vedlikehold, vold eller uautoriserte inngrep. Reklamasjon på feil og mangler skal meddeles Støttestrømpen.no i rimelig tid etter at feilen eller mangelen oppdages eller burde vært oppdaget. I forbindelse med reklamasjonssaker betaler Støttestrømpen.no returneringsomkostninger i rimelig utstrekning.

 

Ved feil, mangler eller evt. uteblitte leveranser, henvend deg til:

 

Støttestrømpen.no

c/o Responsservice

Kvernhusvegen 21

2742 Harestua

 

E-post: info@stottestrompen.no

 

Vareretur skjer også til denne adressen - merk at vi ikke mottar pakker sendt som etterkrav. Det er ikke et krav, men ekspedisjonen går raskere dersom tilstrekkelig informasjon følger med pakken – for eksempel kopi av bestillingsbekreftelsen, registreringsnummer og kontonummer for refusjon, kopi av evt. tidligere korrespondanse osv.

 

FEILLEVERING ELLER REKLAMASJON

 

Hvis du uheldigvis har mottatt en skadet eller feil vare, ber vi deg om å sende varen i retur til oss, inklusiv ditt ordrenummer og en kort beskjed. Vi dekker portoutgiften.

 

Er det snakk om en reklamasjon, bes vi deg sende oss en e-post og avvent svar om hvordan vi godkjenner reklamasjonen. Når vi mottar varen, sender vi fraktfritt en ny vare til deg. Ønsker du pengene tilbake, refunderer vi beløpet til deg så snart vi har mottatt varen.


HUSK å sende oss en e-post (info@stottestrompen.no) med ditt ordrenummer, varenummer og en kort beskjed før du sender varen tilbake.
 

Hva er ikke en klage?
Mangelen på varen må ha skjedd under produksjonen for å kunne klage. Klager er ikke berettiget hvis feilen skyldes feil håndtering eller vasking av gjenstanden eller hvis sokken sitter fast i noe som forårsaker en løpsfeil, et hull, en sprekk eller lignende. Klagen er ikke berettiget hvis det er slitasje eller hvis produktet har blitt utsatt for større fysisk belastning enn det som kan forventes fra det aktuelle produktet.

Hvis du har en klage, må du sende oss en e-post: info@stottestrompen.no


Returadresse:

C/O Responsservice

Kvemhusvegen 21

2743 Harestua

 

BETALING

Støttestrømpen.no mottar betaling med internasjonella kreditkort inklusiva VISA och MASTERCARD. Betaling blir trukket fra konto når varen sendes.

 

Støttestrømpen.no krypterer alle dine kortopplysninger med SSL (Secure Socket Layer)-protokollen. Det betyr at uvedkommende ikke kan lese ditt kortnummer eller annen informasjon under 

 

REFUSION 

I tilfelle avtalte rabatter, returnerte varer eller forhåndsbetalte varer som avbestilles før forsendelse skal hele eller deler av kjøpesummen refunderes. Refusjon skjer normalt alltid ved bankoverførsel, og Støttestrømpen.no trenger derfor informasjon om registreringsnummer og kontonummer til din bankkonto.

 

Vi bytter julegaver frem til 15. januar 2020